DELO 400 XLE 10W-30 ультраефективне напівсинтетичне моторне масло на основі технології ISOSYN для дизельних двигунів великої потужності
DELO 400 XLE 10W-30 - це ультраефективний напівсинтетичне моторне масло по технології ISOSYN, призначене для дизельних двигунів важкої техніки і вантажного транспорту і спеціально розроблене для того, що перевершувати експлуатаційні вимоги промисловості і виробників двигунів до обслуговування змішаних автопарків і суднового устаткування. Масло DELO 400 XLE 10W-30 виробляється з додаванням інноваційного пакету присадок, розроблених для ефективної роботи і захисту дизельних двигунів, які відповідають вимогам щодо зниження токсичності відпрацьованих газів стандартів Euro IV і Euro V, а також вимогам EPA 2007 по зниженню змісту твердих частинок у відпрацьованих газах в шосейному транспорті, який працює на ДТССС. Воно також підходить для двигунів, що вимагають масла попередніх сервісних категорій API, ACEA E7 і інших більш ранніх моделей двигунів.
Моторне масло DELO 400 XLE 10W-30 виробляється за технологією ISOSYN і містить в своєму складі нетрадиційні базові масла з високим індексом в'язкості і високоефективні диспергуючі і миючі присадки, інгібітори окислення і корозії, протизносні та протиокислювальні присадки, а також присадки, що підвищують індекс в'язкості і пригнічують вспенивание. Це масло призначене для того, щоб в основних моторних випробуваннях змагатися з синтетично-ми маслами.
Масло DELO 400 XLE 10W-30 розроблено відповідно до жорсткими стандартами по боротьбі з фільтром сажі забрудненням в системах зниження токсичності відпрацьованих газів і призначений для застосування в двигунах з фільтрами саж (DPF). Більш того, воно також розроблено, щоб відповідати вимогам до експлуатаційних властивостей більш високого рівня, необхідне для роботи традиційних двигунів і інших моделей двигунів, в тому числі Caterpillar ACERT ™.
Переваги продукту
Вигоди покупця
Допомагає скоротити експлуатаційні витрати - розроблено для того, щоб захищати від зносу, корозії і утворення сажі, сприяючи запобіганню простою.
Підвищує паливну економічність - оптимальна в'язкість в комбінації з інноваційними присадками допомагає скоротити витрату палива на приблизно 1%.
Продовження терміну служби систем зниження токсичності відпрацьованих газів - забезпечує тривалий ресурс сажових фільтрів, скорочуючи простої на їх очищення і витрати на технічне обслуговування.
Скорочення складських витрат - підходить для двигунів, що вимагають відповідності попереднім категоріям API, ACEA E7, і більш ранніх
моделей двигунів.
Здатність підтримувати чистоту в двигуні - розроблено, щоб запобігати забрудненню в зоні поршневих кілець, забезпечуючи тим самим оптимальний тиск стиснення і мінімальний знос.
Зниження витрати масла - допомагає скоротити відкладення в зоні клапанів і головок поршнів, забезпечуючи низьку витрату масла.
Надійна робота - допомагає підтримувати сажу в підвішеному стані, запобігає нагар, забивання фільтрів, абразивний знос, підвищення в'язкості і желирование масла.
Висока стійкість при тривалому інтервалі заміни - зменшує окислення, нагарообразо-вання і надмірне загущення в рекомендованому інтервалі заміни масла.
Посилений захист від зносу - протизадирні присадки допомагають захистити від зносу клапанно-го механізму, а також від задирака при високих навантаженнях.
Широка температурна область застосування - попереджає знос при холодному запуску і утворює міцну масляну плівку, що захищає при високих температурах.
Застосування
DELO 400 XLE 10W-30 - це моторне масло, пред-призначений для змішаних автопарків і судо-вого обладнання. Воно пропонується до застосований-ня в чотиритактних дизельних двигунах з системами турбонаддува і без нього, для яких рекомендуються масла категорії API CJ-4 і клас-са в'язкості SAE 10W-30. Це масло розроблено для двигунів, що працюють в суворих умовах і самих різних погодних умовах.
Масло DELO 400 XLE 10W-30 рекомендовано до застосування в нових інноваційних моделях двигунів, розроблених у відповідь на сучасні стандарти зниження токсичності відпрацьованих газів, а також двигунів, обладнаних такими системами, як четирёхклапанние головки наддув, турбонаддув, пряме упорскування, укорочені головки поршнів, велика питома потужність, проміжне охолодження, електронний контроль подачі палива і вихлопу, рециркулят-ція відпрацьованих газів і сажеуловітелі.
Масло розроблено, щоб забезпечувати чудову роботу на дизельному паливі з наднизьким вмістом сірки (ДТССС), так і на тих дизельних паливах, де вміст сірки низький або звичайне.
Моторні оливи | |
Продукт | Моторна олива |
В'язкість за SAE | 10W-30 |
Ємність | 20л |
Тип | Полусинтетичне |
Класифікація ACEA | E9 |
Класифікація API | CJ-4, SM |
Тип двигуна | Дизель |