Найбезпечніший, дешевий і простий спосіб заміни моторного масла

Опубліковано admin 16.10.2019 0 Коментарі Новини та статті,

Автовласники все частіше беруться за ремонт і обслуговування своїх «залізних коней» самостійно: питання ціни і якості сервісу змушують історію зробити черговий виток. Як спростити найпопулярнішу операцію - заміну масла в двигуні?

Зазвичай автомобілю складний ремонт потрібен не так часто, як планове ТО. Поміняти колодки або гальмівну рідину можна і «на землі». А ось з головною операцією - заміною масла в ДВС - без ями або естакади не обійтися. Але «зручності» є далеко не в кожному гаражному кооперативі, та й сам гараж поступово стає розкішшю в великих містах. Чи можна поміняти масло в разі повної відсутності підйомника або доведеться заплатити за послуги СТО?

Виробники рекомендують міняти моторне масло кожні 10-15 тис. км в залежності від бренду авто, але досвідчений автовласник знає: важкі умови експлуатації (а міські багатогодинні пробки саме до таких і відносяться) зажадають скорочення міжсервісний інтервалу. Альтернатива неприваблива: найдорожчий вузол в машині не пройде і половини заявленого ресурсу. Значить, потрібно гранично спростити і здешевити операцію по заміні масла.

Економити на фільтрах і якості - все одно, що економити на власному здоров'ї. А ось вартість робіт можна знизити дуже просто - зробити самому. Тільки ось дістатися до зливної пробки у легкового автомобіля зможе тільки дуже «спортивний» автовласник. Абсолютна більшість нашого брата в настільки вузьку щілину не протиснеться ніяк. На допомогу, як завжди, прийде хитрість і кмітливість, помножені на багаторічний досвід і самостійну заміну деталей.

Справа в тому, що стару, відпрацьовану моторну оливу, можна вилити не тільки через пробку: масляний щуп є в кожному двигуні, а веде він в картер (піддон), в якому і «проживає» моторне масло, коли двигун знаходиться в стані спокою. Справа за малим: викачати масло звідти.

Для цих цілей відмінно підійде паливний насос від «Газелі» або «Шніви»: коштує недорого, легко знайти подержаний, але ще робочий варіант, та й поширеність деталі - на заздрість багатьом. Також буде потрібен шланг відповідного діаметру завдовжки близько метра і трохи знань з області шкільної фізики: прилад потрібно живити від акумулятора. Збираємо імпровізований маслоотсос, занурюємо одну частину шланга в картер через свердловину масляного щупа, а іншу - в порожню каністру. Можна починати качати!

До речі, цей підхід дозволить розібратися з ще однією важливою дилемою: в картері накопичується бруд, опади і сміття, які при звичайній традиційній заміні не прибрати. За допомогою імпровізованого маслоотсоса всю суспензію з «сховища» можна прибрати.

Популярне нині видавлювання масла не настільки безпечно, як про нього говорять, а класична заміна вимагає певного великогабаритного устаткування - канави, естакади. Маслоотсос не вимагає нічого, а інвестиції в інструмент принесуть відчутне полегшення для сімейного бюджету вже на першому ж ТО.