TARO 30 DP (лужне число 30) рекомендовано для середньошвидкісних турбированних і безнаддувних тронкових дизелів суднового та стаціонарного виконання, що працюють на важких паливах з вмістом сірки до 4%.
TARO 30 DP випускається в наступних класах в'язкості: SAE 30, 40.
TARO 30 DP володіє прекрасними миючими і диспергуючими властивостями, перешкоджає утворенню як високо- так і низькотемпературних відкладень на металевих поверхнях, що гарантує постійне погойдування масла через блок двигуна. TARO 30 DP прекрасно нейтралізує кислоти, що утворюються при згорянні високосірчистих сортів палива, збільшуючи термін служби двигуна до капітального ремонту. TARO 30 DP прекрасно захищає від утворення лакових відкладень і, отже, може використовуватися в високопродуктивних двигунах, що працюють на низькосірчистих видах палива.
TARO 30 DP має високу термічну і окислювальному стабільністю, витримує екстремальні термічні навантаження, які бувають в високопродуктивних тронкових двигунах і знижують відкладення на поршнях.
TARO 30 DP особливо підходять для систем змащення з сепаратором.
Масла TARO 30 DP схвалені всіма основними виробниками суднових і стаціонарних дизельних двигунів.
TARO 30 DP відповідають класу: API CF
Продукти TARO сумісні з аналогічними продуктами основних світових виробників, присутніх на ринку морських мастильних матеріалів.
Типові характеристики: TARO 30 DP
Клас в'язкості по SAE 30 40
Колір 5 5
Щільність при 15 ° C, кг / л 0,9 0,9
В'язкість кінематична, мм2 / с, 40 ° C 95 135
100 ° C 11 14
Індекс в'язкості (VI) 100 100
Температура застигання, ° C -18 -18
Температура спалаху, СОС, ° C 230 240
Лужне число, мг КОН / г 30 30
Сульфатна зольність,% мас. 3,7 3,7
FZG тест, A / 8.3 / 90 12 12
Моторні оливи | |
В'язкість за SAE | 40 |
Ємність | 208л |
Тип | Синтетичне |
Класифікація API | CF |
Тип двигуна | Дизель |