Texaco Motex 2T Outboard - це масло для двотактних підвісних човнових моторів, розроблене із застосуванням високоякісного мінерального базового масла, беззольного пакету миючих присадок і розчинника з високою температурою спалаху.
MOTEX 2T OUTBOARD ліцензовано NMMA (National Marine Manufacturers Association) по класу TC-W3®.
MOTEX 2T OUTBOARD забезпечує відмінний захист від задирів стінок циліндрів навіть в умовах роботи двигуна на високих оборотах і гарантує гарну змішуваність з бензином при низьких температурах навколишнього середовища.
MOTEX 2T OUTBOARD забезпечує прекрасний захист: свічок від забруднення; палива від поверхневого самозаймання; деталей двигуна від іржі, зносу і корозії; вихлопного колектора від забивання продуктами неповного згоряння палива і поршневих кілець від пригорання.
Застосування:
MOTEX 2T OUTBOARD рекомендовано для всіх двотактних двигунів з водяним охолодженням, що вимагають масел класів NMMA TC-W3®, TC-WII або TC-W.
MOTEX 2T OUTBOARD розроблено для використання при будь-яких відносинах паливо / масло, рекомендованих виробниками двигунів.
MOTEX 2T OUTBOARD підходить для використання як в двигунах з уприскуванням масла, так і в двигунах, що працюють на суміші масла з бензином.
MOTEX 2T OUTBOARD ідеально поєднується з усіма сучасними типами бензину (етілірованнимі і неетильованого) без схильності до гелеутворення.
Якщо потрібно біорозкладані масло (метод CEC L-33-T82), слід застосовувати повністю синтетичний продукт на базі ефірів MOTEX S OUTBOARD, також ліцензований NMMA по класу TC-W3 (№ R-20087C).
Хоча масло MOTEX 2T OUTBOARD розроблено спеціально для двотактних човнових моторів з водяним охолодженням, його експлуатаційні характеристики перевершують вимоги категорії API ТЗ, завдяки чому воно також може застосовуватися в більшості двотактних двигунів з повітряним охолодженням. Разом з тим його не слід використовувати в особливо жорстких умовах (снігоходи і ланцюгові пили).
Допуск рекомендації:
NMMA TC-W3® (№ RL 29102E)
Тест и метод испытания |
значение |
Плотность, 15 °C, кг/л ASTM D 4052 |
0,871 |
Вязкость кинематическая, 40 °C, мм2/с ISO 3104 |
54 |
Вязкость кинематическая, 100 °C, мм2/с ISO 3104 |
8,8 |
Температура застывания, °C ISO 3016 |
-39 |
Температура вспышки в закрытом тигле, °C ASTM D 0093 |
100 |
Щелочное число, мг КОН/г ISO 3771 |
10 |
Сульфатная зольность, % мас. ASTM D 0874 |
<0,01 |
Цвет визуальный |
синий |
Моторні оливи | |
Ємність | 1л |
Тип | Мінеральне |
Тип двигуна | Бензин/Дизель |